21 Temmuz 2014 Pazartesi

Flormar Passionate Dots: Shimmering Terracotta Powder


Flormar Passionate Dots Terracotta

Merhabalar herkese :) 
Geçen hafta Flormar'dan yaptığım online alışverişten şurada bahsetmiştim.. İndirimler bitmeden önce alışveriş yapmayı düşünenler için fikir vermesi açısından ürünler hakkındaki ilk yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Hangi sırayla yazmalıyım diye düşünürken serinin diğerlerinden daha çok ilgi çeken ürünü olan Terracotta Powder hakkındaki yorumlarıma öncelik vermek istedim.Kendisi bugünün konuğu :) İsterseniz başlayalım..
Flormar Passionate Dots Terracotta

Ürün böyle şık bir teneke kutu şeklinde ambalaja sahip. Siyah-kırmızı renk uyumu ve tasarımıyla gerçekten çok hoş. Ki zaten ilk bakışta sizi almaya iten en büyük neden olduğunu düşünüyorum bu ambalajın :) Gramajı da oldukça fazla, uzunca bir süre bitmeyecek türden yani :) Diğer taraftan, bu kadar büyük ambalaj görüntüsüyle çekse de kendine aslında çok kullanışlı değil.. 

Flormar Passionate Dots Terracotta


İçinden çıkan bu puf aplikatöre bayıldım doğrusu :) Çok tatlı görünmüyor mu sizce de? Ama kendisini kullanır mıyım ? Zannetmiyorum.. Allık fırçası ile daha güzel sonuçlar elde edilir diye düşünüyorum..

Flormar Passionate Dots Terracotta


Bendeki rengi PD52. İki rengi var aslında ama stoklarda sadece bu renk gözüktüğü için bunu aldım ama bence diğer renginden daha güzel, daha doğal renk tonlarına sahip.. Işıltılı bir bitirişi var. O yüzden çok abartmamak gerekiyor uygularken :) Onun dışında abartmadan uygulandığında verdiği hafıf ışıltı bence gayet hoş..

Flormar Passionate Dots Terracotta

Tendeki duruşu da bu şekilde gördüğünüz gibi. Kalıcılığı gayet iyi bence, rengini de çok beğendim. Benim için uzun süre severek kullanacağım bir ürün oldu. Aklınızda almak varsa kesinlikle tavsiye ederim. İndirimdeyken kaçırılmayacak bir ürün bence.. İncelemek isterseniz,  Flormar'a bir göz atın..

Sevgiler..



2 yorum:

  1. Kutusu çok kötüymüş gerçekten, dışarı çıkarken almaya elverişsiz. Çok ilgimi çeken bir üründü, yorumların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef öyle çantaya atıp çıkmalık bi ürün değil :( Gereksiz büyük yani. Rica ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...