14 Aralık 2014 Pazar

Yılbaşı Dilek Listesi (Wishlist)

Yılbaşı Dilek Listesi


Herkese merhabalar :)

Aralık ayını yarılamış bulunmaktayız. Doğal olarak yeni yıl heyecanı sarmaya başladı hepimizi :) Yeni yıl herkes için yeni bir umut, yeni bir sayfa demek hayatta. Her şeye sıfırdan başlamak demek bazen. Hal böyle olunca birçoğumuz yeni yıla girmeden birçok liste yapıyoruz. Yeni yılda yapılacaklar listesi, beklentiler listesi vs. gibi. Ben de hazır yeni yıl yaklaşmışken sahip olmak istediğim bazı şeylerin bir listesini yapıp sizlerle paylaşmak istedim. Belki size de bir fikir olur?
.
.
.
The Balm Balm Jovi Palet

The Balm Balm Jovi

Listemin ilk sırasında The Balm'ın güzel paletlerinden biri Balm Jovi var. Uzun zamandır bütün The Balm paletlerinin karşılaştırma yazılarını okuyorum. Nude Dude ve Balm Jovi aklımı çelen iki palet fakat Balm Jovi allık, aydınlatıcı ve ruj ekstralarıyla bana çok daha mantıklı geldiği için yılbaşı indiriminde bulabilirsem kendisini almayı düşünüyorum.Bulamazsam da kendisi yeni yıldan beklentim olarak kalmaya devam edecek..


Wet n Wild Bare It All

Wet n Wild Bare It All

Wet n Wild Megalast rujlardan sadece Cherrybomb rengine sahibim. İndirimlerde bulmak neredeyse imkansız olduğu için normal fiyatıyla satın almıştım. Evet normal fiyatları da oldukça uygun ama indirimle tadından yenmez hani :) Birçok kişi bu rujların yapısını beğenmese de ben oldukça memnun kaldım. Özellikle kalıcılıkları inanılmaz güzel. Belki indirimlerden önce Cherrybomb rengi hakkında bir inceleme yazısı yazabilirim.Almak isteyenler için fikir olur? Bare It All rengi de oldukça güzel bir nude. Ayrıca Mac'in o güzel Kinda Sexy rujuna da dupe gösteriliyor bu renk. İndirimde bulursam almak istediğim bir ürün kısacası :)


Rimmel Lash Accelerator Mascara

Rimmel Lash Accelerator Mascara
Bir süredir severek kullandığım rimelim Maybelline The Falsies Black Drama bitmek üzere. O da gerçekten çok başarılı bir ürün. İnceleme yazısını da yazmıştım zaten. Buradan okuyabilirsiniz.. O bittiğinde denemek istediğim ürün ise Rimmel Lash Accelerator Mascara. İndirimde bulursam alacağım.


Rimmel Kate Moss Ruj

Rimmel Kate Moss Ruj

Rimmel Kate Moss serisi rujlardan henüz hiçbirini denemediğimi itiraf ediyorum :) Nasıl kayıtsız kalabildim acaba? Ama bu indirimlerde bulabilirsem 30 numarasını mutlaka denemek istiyorum.O nasıl güzel bir renk öyle...


Maybelline The Colossal Kajal Göz Kalemi

Maybelline The Colossal Kajal

Kendisine artık hayatımın kalemi diyorum. Gerçekten inanılmaz memnun kaldım. Çok severek kullandım ve kısa sürede bitirdim.İndirimsiz haliyle bile bulamıyorum yok satıyor resmen.İndirimde bulursam stok yapmayı planlıyorum.. Hakkındaki inceleme yazıma buradan ulaşabilirsiniz..
.
.
.
Evet benim yılbaşı dilek listem bu şekilde. Çok ta bir şey istemediğimi farkettim :) Sizin bu ürünler arasından denedikleriniz var mı? Varsa düşüncelerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz. Ayrıca sizin listenizde neler var? Merak ediyorum bana yazın mutlaka :) 

Sevgiler..

Not: Görseller alıntıdır.

9 yorum:

  1. Çok mütevazı bir liste olmuş. Ah bir bilsen ben neler istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :) Olsun istemek bedava en azından :)

      Sil
  2. Güzel bir liste olmus, umarim yeni yil senin bu dileklerini gerceklestirir Meltemcim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım umarım herkesin dilekleri gerçek olur yeni yılda :)

      Sil
  3. Merhabalar canım. İnşallah istediklerinden daha fazlasına, daha daha güzellerine sahip olursun (amin)

    Blog keşif etkinliğinden geldim ve seni takibe aldım. Bana da beklerim :)
    Ayrıca ilk çekilişimi başlattım kendi el emeği ürünlerimden oluşan hediyeler yer almaktadır. Katılırsan sevinirim.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    Hoşçakal
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Çok tesekkur ederim güzel dilekleriniz için umarım herkesin tüm dilekleri gerçek olur.. Bloguma da hoşgeldiniz :)Bende mutlaka uğrayacağim blogunuza :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Umarım dilekleriniz gerçek olur fazlasıyla. ;) Takibe aldım sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Umarım sizin de tüm dilekleriniz gerçekleşir :) Takibe değer görmenize sevindim, ben de sizi takipteyim :) Sevgiler..

      Sil
  5. Umarım dileklerine kavuşursun canım benim de bir sürü dileğim ve isteğim var ah ah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...