8 Temmuz 2015 Çarşamba

Teşekkürler Revox!



Selam,

Günümü güzelleştiren kargo Revox'tan geldi! Adını uzun süredir duyduğum, herkesin övgüyle bahsettiği Revox At Kuyruğu Şampuanı deneyimlemem için firma tarafından gönderilmiş.Kullanmak için sabırsızlanıyorum doğrusu.Çünkü saçlarım çok fazla dökülüyor ve bu gerçekten büyük problem.
Umarım bu ürün bu sorunu ortadan kaldırır.Kullandıktan sonra yorumlarımı blogda bulabilirsiniz.Ayrıntılı bir inceleme yazısı gelecek!Fazlasıyla merak ettiğim bu ürünü gönderdikleri için Revox firmasına teşekkürlerimi sunuyorum...

Ürün hakkında detaylı bilgi için www.revox.com.tr veya www.atkuyrugusampuani.com adreslerini ziyaret edebilirsiniz.

Sevgiler

6 yorum:

  1. At kuyruğu şampuanı çok ilginç, saç dökülmesini engelliyorsa bu ürün bana birebir desene..Deneyimlerini bekliyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum.Umarım faydasını görebilirim.Denedikten sonra yazısı hemen gelicek :)

      Sil
  2. Merhaba! bloğunuzu yeni keşfettim ve beğendim artık takipteyim. :)
    Benim bloğuma da göz atmak isterseniz beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) Tabi ki hemen geliyorum :)

      Sil
  3. selam iadeyi ziyaret şampuan deneyimlerini bende bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Bende yeni kullanmaya başladım dökülme için yorum yapamam ama saçların yağlı ise iyi geleceğini düşünüyorum. Benim saçlarım yağlı olduğu için her gün yıkıyordum şampuandan sonra 2 gunde 1 yıkamaya başladım :) Bu yönünü çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...