21 Kasım 2015 Cumartesi

ÇEKİLİŞ: Limonian Squeez Up Kiwi Gece Kremi



Herkese merhaba :)

Uzun zaman sonra bir çekiliş haberiyle karşınızdayım. Geçtiğimiz günlerde Instagram'da hakkındaki yorumlarımı paylaştığım ve çok severek kullandığım Limonian Squeez Up Kiwi Gece Kremi'nden bir tane de sizlere hediye etmek istedik! Üründen söz etmem gerekirse maske olarak geçse de krem formunda bir ürün. Cildinize gece yatmadan önce uygulayıp sabah yüzünüzü yıkarken bile hala cildinizin nemini koruduğunu görebilirsiniz. Gerçekten özellikle soğuk kış günlerinde kuruyan ciltleri yatıştırmak için birebir.Tam bir nem deposu! İçeriğinde vitamin, mineral ve birçok besleyici madde içeren bu ürünü gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Tavsiye etmekle kalmayıp bir tane de size hediye ediyorum :))

Çekilişe katılmak için yapmanız gereken zorunlu şartlar;

1- Çekiliş Instagram üzerinden olduğu için beni (@meltem_kcmn) ve Limonian'ı (@limonian_tr) hesabını takip etmeniz,

2- Çekiliş görselinin altına en az 3 arkadaşınızı etiketlemeniz,

3- Çekiliş görselini kendi sayfanızda #meltemdenlimonian, #cekilisvar ve #cekilis etiketleriyle paylaşmanız.

Ek haklar;

1- Blogumu takip etmeniz +1 hak,

2- YouTube kanalımı takip etmeniz +1 hak.

Beni takip ettiğiniz isimleri de sayfanızda paylaştığınız görselin altına yazmayı unutmayın!
Ve bana yardımcı olmak isterseniz bu postu blogunuzda paylaşarak daha çok kişinin haberdar olmasını sağlayabilirsiniz :)

Çekiliş tam olarak 2 hafta sürecektir. Katılımlarınızı bekliyorum :))

Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...